Звіт про мініекспедицію на гору Піп Іван US5WFQ

Знову вітаю всіх колег і пропоную звіт про виїзд на заключний етап Кубку Львова на УКХ ЧМ, котрий перетворився на справжню мінірадіоекспедицію.

Цього разу в планах було щонайменше три цілі: робота в Кубку Львова на УКХ ЧМ, активація UFF, та активація SOTA. За програмою UFF мали на меті працювати Ігор UT4WA та Віктор US5WCP, я ж зосередився на змаганнях та SOTA.

Отже початок звіту про виїзд буде вже традиційний — як завжди, не вистачило останньої ночі щоби все доробити. То ж замість виїзду в п’ятницю вирішили виїжджати в суботу зранку. А доробляти було що. Я вирішив їхати і випробувати антени, з якими вже можна буде працювати в доросліших контестах. То ж швидко змайстрував стек 2 х 7 el. DK7ZB на 144 і 1 х 14 el. на 432. Також додав ще акумуляторів в комплект живлення щоби можна було працювати і з Вікторовим Yaesu FT-100, а не тільки моїм FT-817; разом вийшло 36 Аг LiFePo4 батарея, що заважила трохи більше 3 кг. Звичайно, ні до чого серйозного в термінах контестів це все не наближається, але я переслідую мету досягти максимальної портативності та швидкості розгортання в горах, тобто щоби не потребувати “газона” щоби вивезти радіо нагору.

Виїхавши зі Львова о 6-й ми доситі швидко, через 6 годин, були вже в Дземброні. Швидко зібралися і вийшли на стежку.

Маршрут не заплутаний і, здавалося б, доволі простий. Обсерваторію на горі – наш пункт призначення – можна побачити майже від початку маршруту. І це дуже оманливо. Бо з такими важкими наплечниками, як були у нас, нам належало ще тяжко натрудитися при сходженні.

Хоча, погода була якраз добра і ми потихеньку просувалися, насолоджуючись пейзажами Чорногори.

До вершини дійшли якраз із заходом сонця.

cMUvgqH XoKb0bS

Останні метри повзли, долаючи сильний холодний вітер. Погода наніч явно погіршувалась. Не дуже бадьорила і думка що зараз прийдеться якось розкинути намет, спробувати зігрітися і переночувати якось. Аж тут виявилося, що нам неочікувато пощастило! В одному з приміщень старої будівлі обсерваторії підприємливий гуцул Віталій — дай йому, Боже, здоров’я! — облаштував справжній туристичний притулок. Варить там іжу, ще продає купу всякої поживи, поставив нари для ночівлі, має маленького генератора — все як в доброго господара. Ми саме видерлися, як зварився борщ. Правдивий борщ зі всім, що треба, на висоті 2028 метрів! Прикрашає цей гірський закуток щастя бочка свіжого верховинського пива. То ж ввечері нас трохи непокоїло тільки одне питання: чому ми не знали про то, що тут вже все є, бо могли б зекономити вагу рюкзаків.

Фоток притулку в обсерваторії нема, бо він існує тільки в моїй уяві…

Жартую! :) Просто не до того було. Треба було поспати щоби пораніше почати ставити антени і намет. Я мав тільки надіятися, що нічого не забув і все запрацює бо нічого ж не встигли попередньо протестувати.

Диваки, що вилізли наверх з купою заліза так зацікавили Віталія, що він не пошкодував встати о четвертій і допомагати нам поставити намет щоглу, за що йому ще раз подяка. Погода не покращувалась, була густа мряка, хоча і не дуже холодна. Але ми добре справилися, розгорнули все якісно, так що щогла трималася навіть попри сильний вітер. Самі антени теж запрацювали відразу як треба. Вперед до бою у змаганнях!

Тур на 70 см мені не вдався. Всього три QSO. Зараз доходжу до висновку, що, напевне, мене добре заекранував туман з дрібним дощем, а також антена для даного випадку занадто гостронаправлена, а ще ж треба враховувати, що мало хто точно направляв свою антену саме в мою сторону.

Хоча на 144 все пішло як треба.

Потім ще між 11-ю і 13:30 час від часу викликав на двох метрах в SSB і FM:

UR5SFL

UR5SIA

UR5BFX

Нажаль немає зв’язків не із сусідніми областями, хоча я впевнений, що зі станціями із добрими антенами зробив би QSO на значно більшу відстань.

Фото моєї позиції.

3uQO46m cLbzakv efJeGSP pTNUado U8obMaN

В Дземброні трохи відпочили і в’йо додому!

pbY67Xp

It's only fair to share...Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0